woensdag 13 juni 2012

Hotel Living-room, deel I.


Nijmegen, 29 november 2008.

Hahaha, een van m'n liedjes is (opnieuw) waarheid geworden. Mijn woonstekkie is even een "hotel living room" geworden voor iemand die ik onlangs heb leren kennen.

De beste man, oorspronkelijk uit Ghana, heeft geen huis en krijgt eind volgende maand pas zijn allereerste uitkering. Daar sta je dan, in Nederland...

Ik ben blij dat ik hem tegengekomen ben. Ook ben ik erg blij dat ik de middelen heb om hem tijdelijk onderdak en de basiszaken van het leven te geven.

Ondertussen hebben hij en ik de afgelopen dagen de mooiste gesprekken gehad en erg veel naar muziek geluisterd in Hotel Living Room.

We delen veel dezelfde dromen, hij en ik, bijvoorbeeld van een eerlijke wereld waarin de mensen die nu "slapen" hun ogen openen en zien wie en waar zij zijn.

Ik hoop en bid dat de goden ook voor deze bijzondere man een prettige, gezegende toekomst in petto hebben -maar daar gaan we niet op wachten, want:

WIJ ZIJN DE GODEN.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten